سلسله مراتب په اداره کي د رهبري ، توازن او انسجام د رامنځته کولو څخه عبارت ده چي د وظایفو د ښه ترسره کېدو او ټاکلو اهدافو ته د رسېدو په موخه دآمرینو او مامورينو ترمنځ برقرار کيږي .
او یا هم سلسله مراتب له تشکيلاتي تسلسل څخه عبارت ده چي له لوړو پوړو څخه ټیټو ته هدایت او اوامر او له ټيتو څخه لوړو ته اطاعت او ګزارش ده . ګټه يې په اداره کي د نظم سبب او کارونه په ښه توګه پرمخ تلل دي . او نيمګړتیا يې د بې نظمي او په کارونو کي د ځنډ سبب ده .
+ نوشته شده توسط Naseer Ahmad Sapand در یکشنبه پنجم تیر ۱۴۰۱ و ساعت
8:13 |
